mandag den 27. oktober 2008

Sidste fase indledes

Vi er nu så langt at jeg netop i dag har været nede på min arbejdsplads (Vejen Trælasthandel/ e-trælasten.dk) og købe maling.

Brian fortalte mig nemlig i går at næste skridt mod indflytning i stueetagen afhænger af hvor hurtigt jeg kan blive færdig med at male. Maleriet er den eneste entreprise i byggeriet, jeg har påtaget mig - udover indretning og indkøb af nye lamper, møbler o.lign. :P

Når jeg har malet (Læs: 2Xgrunder + 2Xmaling) bliver der sat loft op, lavet det sidste el, fuget vinduer indvendigt og som det absolut allersidste lagt gulv (vil dælme ikke risikere at der sker noget med vores fine trægulv). Gardiner, tror jeg må vente til 1. salen også er færdig, så vi kan lave (/købe) det af 1 gang.

ja...altså...1. salen er jo ikke helt så tæt på at være færdig som stueetagen er, men det er også helt i tråd med vores plan. 1. salen bliver klar i løbet af foråret.

Men nu er grunder og maling indkøbt til 160m2 væg og så er det bare om at komme i gang.
Hvis de par timer (Kamilles formiddagslur) jeg har til den slags om dagen ikke slår til, må jeg trække på de mennesker, der har sagt at de gerne vil hjælpe. Så må vi jo se om de lige pludselig skal alt muligt andet ;)

Ingen kommentarer: